Iranian Agriculture News Agency

پاک سازی ورزشگاه تختی توسط طرفداران سپیدرود

سپیدرودی ها در روزی که ناباورانه پیروزی را با باخت تعویض تاخت زدند، فرهنگی تازه از هواداری را در فوتبال ایران معنا بخشیدند.

پاک سازی ورزشگاه تختی توسط طرفداران سپیدرود

سپیدرودی ها در روزی که ناباورانه پیروزی را با باخت تعویض تاخت زدند، فرهنگی تازه از هواداری را در فوتبال ایران معنا بخشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود پر سر و صدای سپیدرود به لیگ برتر و از جریان ایستادن زندگی عادی مردم در رشت و شهرهای اطراف قابل پیش بینی بود که سپیدرود با موجی تازه از هواداران، جغرافیای انسانی لیگ برتر را تغییر خواهد داد و برای به وقوع پیوستن این پیشگویی هواداران این تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال دوستان را خیلی چشم انتظار نگذاشتند و پیش از نخستین میزبانی شان به لیگ برتر سلامی گرم گفتند.


اینکه دو هزار هوادار مصافت 360 کیلیومتری رشت به تهران را طی طریق کنند و از دو ساعت مانده به شروع مسابقه بدون وقفه و ایستاده تیم محبوب خود را تشویق نمایند شاید اتفاق تازه ای در فوتبال ما نباشد، اما با خالی شدن روزافزون ورزشگاه های ما بی گمان رخدادی کمیاب است.


موج تازه فوتبال ایران، تنها در تشویق و تسخیر ورزشگاه تیم حریف خلاصه نشد و مهمانان تازه لیگ برتری شده، پس از قبول شکست و تعویض پیروزی با باخت بر اثر دو حادثه و اشتباه فردی و علی رغم ناراحتی شان، بازیکنان متاثر تیم شان را این بار با صدایی رساتر مورد حمایت قرار دادند تا نشان دهند که رفیق روزهای سخت تیم شان هستند.


این البته پایان کار رشتی ها نبود و آنها پیش از ترک ورزشگاه تختی به پاکسازی و تمیز کردن ورزشگاه کمر همت گماشتند تا فرهنگی تازه از هواداری را معنا بخشند.


حالا فوتبال ما سبکی تازه از فرهنگ هواداری را تجربه می کند. هوادارانی که به شهری دیگر سفر کردند، پای کوبیدند و فریاد کشیدند، اشک ریختند و تسلی بخشیدند و تر و تمیز کردند و در نهایت با دلی غمگین به خانه بازگشتند.


آسمان فوتبال ایران سال هاست که چشم انتظاری یک هوای تازه خوش رایحه را می کشید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید