Iranian Agriculture News Agency

۵۰ درصد مطالبات گندمکاران خراسان جنوبی پرداخت شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران استان خبر داد.

۵۰ درصد مطالبات گندمکاران خراسان جنوبی پرداخت شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت۵۰درصد مطالبات گندمکاران استان خبر داد .

به گزارش ایانا ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، هاشم ولی پور مطلق گفت: تاکنون بالغ بر۱۴هزار و۱۴۵تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است .

وی با بیان اینکه تا امروز 6 میلیارد و۳۰۰میلیون تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است، بیان کرد: تاکنون حدود۵۰درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده و نیمی از مطالبات نیز هنوز باقی مانده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت۲۴مرکز خرید گندم در استان، عنوان کرد: خرید تضمینی گندم تا پایان آبان ماه در استان ادامه دارد .

پیش‌بینی خرید۲۷هزار تن گندم

ولی پور مطلق، قیمت هر کیلو گندم خریداری شده از کشاورزان را یک هزار و۳۰۰تومان عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال بالغ بر۲۷هزار تن گندم مازاد از کشاورزان استان خریداری شود که نسبت به سال گذشته دو هزار تن افزایش خواهد داشت .

وی با بیان اینکه امسال۲۲هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم قرار دارد، بیان داشت: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری۶۶هزار تن گندم از مزارع کشاورزی استان برداشت شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اضافه کرد: کار برداشت غلات در استان از۱۵اردیبهشت ماه آغاز و تا اوایل مرداد ماه نیز ادامه دارد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید