Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دوره آموزشی سنجش بهره‌وری جهاد کشاورزی

در دوره آموزشی سنجش بهره‌وری جهاد کشاورزی مفاهیم بهره‌وری، کلیات بهره‌وری، بهره‌وری در بخش عمومی، مروری بر نظریات بهره‌وری، تعیین جایگاه وزارت جهاد کشاورزی به عنوان ارایه کننده خدمات عمومی، تفاوت سنجش بهره‌وری جهاد کشاورزی و بخش کشاورزی، دستورالعمل بهره‌وری، سنجش بهره‌وری جهاد کشاورزی و ... ارائه شد.

برگزاری دوره آموزشی سنجش بهره‌وری جهاد کشاورزی

دوره آموزشی سنجش بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی با حضور بیش از 50 کارشناس و مدیر از معاونت ها و سازمان های تخصصی بخش کشاورزی امروز در سالن مروج معاونت ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش ایانا از معاونت ترویج کشاورزی، در این دوره آموزشی مدیر کل دفتر مدیریت دانش و رسانه‌های ترویجی با اشاره به اهداف و اهمیت شناخت شاخص های بهره‌وری در بخش کشاورزی و تأثیر بکار گیری دانش و تکنولوژی در بخش کشاورزی گفت: امروزه یکی از مهم ترین شاخص های رسیدن به بهره وری مطلوب، توجه به دانش محور بودن فعالیت های بخش کشاورزی است و با استفاده از تکنولوژی و دانش روز دنیا حرکت از کشاورزی سنتی به صنعتی مهیا می شود.

علی سرافرازی گفت: با رعایت بهره‌وری پایدار می توانیم به توسعه پایدار در بخش کشاورزی دست یابیم که همانا حفظ منابع پایه برای نسل های آینده است.

دکتر ابو الفضل خاوری مدرس این دوره آموزشی به مفاهیم بهره‌وری، کلیات بهره وری، بهره‌وری در بخش عمومی، مروری بر نظریات بهره وری، تعیین جایگاه وزارت جهاد کشاورزی به عنوان ارایه کننده خدمات عمومی، تفاوت سنجش بهره‌وری جهاد کشاورزی و بخش کشاورزی، دستورالعمل بهره‌وری، سنجش بهره‌وری جهاد کشاورزی و ... اشاره کرد.

گفتنی است دبیرخانه کمیته ملی بهره‌وری معاونت ترویج به منظور آشنایی هرچه بیشتر کارشناسان با نحوه تعیین شاخص های بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی اقدام به برگزاری این دوره آموزشی دو روزه کرده است.

دوره آموزشی سنجش بهره‌وری جهاد کشاورزی که از امروز آغاز شده فردا نیز به کار خود ادامه می دهد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید