Iranian Agriculture News Agency

با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان برگزار شد:

کارگاه آموزشی آشنایی با شرکت های تعاونی دانشجویی و مراحل تشکیل آن‌ها

دومین کارگاه «آشنایی با شرکت های تعاونی دانشجویی و مراحل تشکیل آن‌ها» با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در زمینه تأسیس شرکت های تعاونی برگزار شد.

کارگاه آموزشی آشنایی با شرکت های تعاونی دانشجویی و مراحل تشکیل آن‌ها

کارگاه آموزشی " آشنایی با شرکت های تعاونی دانشجویی و مراحل تشکیل آن‌ها" در سالن استاد کمالی نژاد مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد .

به گزارش ایانا از مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، در ادامه برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی دانشجویان، دومین کارگاه با عنوان «آشنایی با شرکت‌های تعاونی دانشجویی و مراحل تشکیل آن‌ها» با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان این مرکز در زمینه تأسیس شرکت‌های تعاونی برگزار شد.

امیری رئیس اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و میرحسینی رئیس اداره کل تشکیل تعاونی ها استادان این کارگاه بودند که مباحث فلسفه تعاون، اهمیت آن، مزایا و منافع قانونی شرکت ها، قوانین و مقررات و چگونگی ثبت شرکت ها ارائه کردند.

در ادامه برگزاری کارگاه آموزشی با پرسش و پاسخ دانشجویان و طرح سؤالات مرتبط ادامه یافت و در پایان شرکت کنندگان از برخی طرح های کارآفرینی و کارحین تحصیل دانشجویان بازدید کردند .

گفتنی است در کارگاه آشنایی با شرکت های تعاونی دانشجویی و مراحل تشکیل آن‌ها رئیس مرکز کارآفرینی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد کشاورزی و کارشناسان این مرکز به همراه مسئولان کارآفرینی مراکز استان های مازندران و فارس، معاون پژوهشی و کارآفرینی مرکز و 30 نفر از دانشجویان و دانش آموختگان مرکز حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید