Iranian Agriculture News Agency

مراکز عرضه کالاهای اساسی ماه رمضان در استان تهران اعلام شد

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آمادگی این مدیریت برای عرضه کالاهای اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: همشهریان در پایتخت می‌توانند با مراجعه به 51 فروشگاه اعلام‌شده، کالاهای اساسی طرح ضیافت رمضان 96 را دریافت کنند.

مراکز عرضه کالاهای اساسی ماه رمضان در استان تهران اعلام شد

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آمادگی این مدیریت برای عرضه کالاهای اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: همشهریان در پایتخت می توانند با مراجعه به 51 فروشگاه اعلام شده، کالاهای اساسی طرح ضیافت رمضان 96 را دریافت کنند.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حمیدرضا خلیلی اظهار کرد: کالاهای طرح تنظیم بازار شامل برنج سفید وارداتی، برنج اروگوئه، شکر سفید، مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و خرما درماه مبارک رمضان ازطریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف محلی و کارکنان و کارگران و موسسات خیریه به اندازه نیاز مصرف کنندگان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: از کلیه فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف محلی و کارکنان و موسسات خیریه دعوت می شود با درخواست کتبی و مجوزهای لازم به جهاد کشاورزی استان تهران - واحد تنظیم بازار برای دریافت حواله این اقلام مراجعه کنند.

خلیلی در مورد قیمت این اقلام بیان کرد: گوشت گوساله منجمد با قیمت خرده فروشی هرکیلوگرم سردست 22 هزار و 400 تومان و هرکیلوگرم ران 23 هزار و 400 تومان و هرکیلوگرم مرغ منجمد نیز با قیمت عمده فروشی 5 هزار و 700 تومان جهت تنظیم بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد : برنج سفید وارداتی با قیمت هرکیلوگرم 2 هزار و 400 تومان درب کارخانه و 2 هزار و 700 تومان خرده فروشی و نیز هرکیلوگرم شکر سفید با فیمت درب کارخانه 2 هزار و 520 تومان و 2 هزار و 650 تومان خرده فروشی عرضه می شود.

خلیلی هم چنین ازعرضه خرما درطرح ضیافت ماه رمضان خبر داد و گفت: خرمای مورد نیاز شهروندان در استان تهران به طور مستقیم از طریق 6 استان خرماخیز کشور شامل فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر و کرمان از انواع پیارم، مضافتی، زاهدی و... تامین خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه توزیع این اقلام در بازار محدودیتی ندارد، خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان تا زمانی که بازار کشش داشته باشد، عرضه خواهد شد و سقفی برای میزان توزیع آن اعلام نشده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید