Iranian Agriculture News Agency

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید، تجارت آبزیان و غذاهای دریایی

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید، تجارت آبزیان و غذاهای دریایی 16 تا 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید، تجارت آبزیان و غذاهای دریایی


نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید، تجارت آبزیان و غذاهای دریایی 16 تا 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان شیلات ایران در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به‌منظور پیشبرد اهداف و دیدگاه‌های دولت تدبیر و امید و به استناد مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری و همیاری سازمان شیلات ایران و تشکل‌های مرتبط "نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید و تجارت آبزیان و غذاهای دریایی ( IFEX2016 )"با اهدافی چون ایجاد بستر مناسب به جهت همکاری، سرمایه‌گذاری به‌ویژه سرمایه‌گذاران خارجی در صنعت شیلات کشور؛ عرضه توانمندی‌های کشور در زمینه صنعت شیلات و آبزیان؛ بسترسازی مناسب به‌منظور صادرات محصولات شیلاتی و آبزیان؛ ایجاد تناسب میان منابع و بهره‌برداران در حوزه صیادی وارائه آخرین دستاوردهای آن؛ تقویت، آموزش و ترویج کاربردی آبزی‌پروری؛ ایجاد زمینه اشتغال بیشتر در صنعت شیلات کشور؛ فرهنگ‌سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی و هماهنگی‌های بیشتر میان سازمان‌ها و تشکل‌های مربوطه برگزار می‌شود.

همچنین این نمایشگاه در گروه کالایی تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات صیادی، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان تجهیزات پرورش و نگهداری آبزیان، فرآوری محصولات شیلاتی، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان غذاهای دریایی، تکثیر و تولیدکنندگان بچه‌ماهی، تأسیسات و تجهیزات برودتی مرتبط با صنعت، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان تجهیزات و ادوات تصفیه‌های آب برپا می‌شود.

همچنین صنایع بسته‌بندی، تولیدکنندگان خوراک آبزیان و مواد غذایی مکمل آبزی‌پروری، تولیدکنندگان ماشین‌آلات حمل و نقل و انتقال آبزیان و فرآورده‌های شیلاتی، پرورش‌دهندگان آبزیان، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و صنایع پرورش ماهیان زینتی و تجهیزات آکواریوم، ارائه و خدمات تجهیزات ماهیگیری (تفریحی)، صنایع پایین دستی دریایی مرتبط، ارائه و خدمات دامپزشکی و بهداشت دارویی، سازمانها، تشکلات و جراید مرتبط از دیگر گروه‌های کالایی این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نمایشگاه به آدرس www.ifex.ir مراجعه یا با تلفن‌های 88085380-021 و فکس 88070693-021 تماس بگیرند.

همچنین این نمایشگاه از 16 تا 19 آذرماه سال جاری در سالن‌های 20، 21 و 22 محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت 9 تا 17 آماده بازدید علاقه‌مندان است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید