Iranian Agriculture News Agency

سه شنبه هفته جاری

حجتی به 11 پرسش 11 نماینده در کمیسیون کشاورزی پاسخ می دهد

هفته جاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه علنی دارند و کمیسیون های تخصصی مجلس هم بعدازظهر این روزها جلسه برگزار می کنند.

حجتی به 11 پرسش 11 نماینده در کمیسیون کشاورزی پاسخ می دهد

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس می رود تا به 11 پرسش 11 نماینده پاسخ دهد.

به گزارش ایانا، وزرای کشاورزی، علوم و کشور جهت پاسخ به پرسش های نمایندگان و وزرای پیشنهادی جهت تشریح برنامه های خود در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شوند.

داریوش اسماعیلی، نماینده خرامه،‌ سروستان و کوار، حسین نیازآذری نماینده بابل، شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر، امیر خجسته نماینده همدان و فامنین، سیدعلی ادیانی نماینده قائم‌شهر، قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان وهویزه، ولی ملکی نماینده مشکین‌شهر، سیداحسن علوی نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره، سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب، رودان و جاسک، احمدعلی کیخا نماینده زابل و محمدصادق حسنی جوریانی نماینده رشت 11 نماینده ای هستند که هر کدام یک پرسش از این وزیر دارند.

شش پرسش از وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات

محمدهادی فرهادی وزیر علوم، تحقیقات‌ و فناوری بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخگویی به پرسش های قاسم احمدی‌لاشکی، محمدحسین فرهنگی، سیدجواد ساداتی‌نژاد، امیر خجسته، محمود صادقی و پرسشی که از سوی جلال محمودزاده به نمایندگی از دونفر مطرح می شود، به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می رود.

وزیر کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخگویی بهپرسش های نادر قاضی‌پور، سید ناصر موسوی لارگانی و 2 پرسش سیدجواد ساداتی‌نژاد در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می شود.

وزرای پیشنهادی دولت روز یکشنبه هم در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شوند.

صالحی امیری وزیر پیشنهادی جهت تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش بعدازظهر یکشنبه به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می روند.

همچنین مسعود سلطانی‌فر، نامزد پیشنهادی وزارت ورزش‌ و جوانان نیز بعدازظهر یکشنبه در جمع کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس حاضر می شود.

جلسه رای اعتماد به این وزرا روز سه شنبه آینده برگزار می شود.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بعدازظهر سه شنبه به دفتر محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت می روند و با این وزیر نشست و هم‌اندیشی دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید