Iranian Agriculture News Agency

در هفته دولت شروع به کار می کند

آغاز به کار سامانه متمرکز صدور مجوزهای بخش کشاورزی

زیر ساخت این سامانه به طور کامل آماده شده و اکنون بالغ بر 30 مجوز در این سامانه بارگذاری شده و 70 مجوز بخش کشاورزی باقیمانده نیز ظرف بازه زمانی 6 ماهه و با توجه به طرح اصلاح فرآیندها، بارگذاری خواهد شد.

آغاز به کار سامانه متمرکز صدور مجوزهای بخش کشاورزی


با راه اندازی سایت جدید وزارت جهاد کشاورزی ، دسترسی کاربران به سامانه های کاربردی تسهیل شد.
به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کریم احمدی صومعه رییس مرکز فنآوری اطلاعات و ارتباطات این وزارت خانه در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر افزود: از این پس هر کسی که می خواهد خدمتی را دریافت کند با مراجعه به صفحه نخست سایت جدید وزارت جهاد کشاورزی می تواند به سامانه های کاربردی به راحتی دسترسی پیدا کند.
وی با بیان این که سایت جدید وزارت جهاد کشاورزی بر اساس آیین نامه ای در راستای توسعه دولت الکترونیکی، طراحی شده است، گفت: در این سایت، الزاماتی که در راستای دولت الکترونیکی وجود داشته، لحاظ شده است.
احمدی، استقرار آیکن های ریاست جمهوری، دفتر مقام معظم رهبری، اطلاعات و ایمیل مدیران و گردش کارها در وزاتخانه در صفحه نخست سایت جدید را از جمله الزامات دولت الکترونیکی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: طراحی سایت جدید توسط مرکز روابط عمومی و کارهای فنی و ایجاد زیر ساخت ها توسط مرکز فن آوری اطلاعات و ارتباطات انجام شده است.
احمدی در مورد سامانه متمرکز صدور مجوزهای بخش کشاورزی نیز اعلام کرد: در هفته دولت این سامانه در تمام استان های کشور شروع به کار می کند.
وی خاطرنشان کرد: سامانه متمرکز صدور مجوزهای بخش کشاورزی در حال حاضر در پنج استان گلستان، فارس، البرز، سمنان و اردبیل به صورت پایلوت ارایه خدمت می کند.
رییس مرکز فن آوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی گفت: زیر ساخت این سامانه به طور کامل آماده شده و اکنون بالغ بر 30 مجوز در این سامانه بارگذاری شده و 70 مجوز بخش کشاورزی باقیمانده نیز ظرف بازه زمانی 6 ماهه و با توجه به طرح اصلاح فرآیندها، بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید