Iranian Agriculture News Agency

سازمان حفظ نباتات اعلام کرد:

بازبینی شرایط قرنطینه‌ای واردات میوه آناناس از کشور فیلیپین

واردات میوه آناناس از کشور فیلیپین منوط به همراه داشتن گواهی بهداشت گیاهی و رعایت شرایط قرنطینه‌ای است که به پیوست اعلام شده است.

بازبینی شرایط قرنطینه‌ای واردات میوه آناناس از کشور فیلیپین


واردات میوه آناناس از کشور فیلیپین منوط به همراه داشتن گواهی بهداشت گیاهی و رعایت شرایط قرنطینه‌ای است که به پیوست اعلام شده است.

به گزارش ایانا، سازمان حفظ نباتات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه واردات میوه آناناس از کشور فیلیپین در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای متوسط قرار دارد، انجام آن منوط به همراه داشتن گواهی بهداشت گیاهی و رعایت شرایط ذیل و نیز بازدید و بررسی‌های کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی و گمرک ترخیص‌کننده است.

این سازمان همچنین شرایط قرنطینه‌ای واردات الوار چهارتراش چوب بلوط از کشور بوسنی و هرزگوین را اعلام کرد که به این موجب آمده است: واردات الوار چهارتراش چوب بلوط Quercus spp .جهت مصرف صنعتی از کشور فوق منوط به رعایت شرایط قرنطینه‌ای پیوست است.

همچنین با توجه به نتایج تحلیل خطر انجام شده واردات محصول فوق از کشور مذکور در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای متوسط قرار داشته و انجام آن منوط به رعایت شرایط قرنطینه‌ای پیوست و نیز بازدید و بررسی‌های کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی و گمرک ترخیص‌کننده است.


اعلام شرایط قرنطینه‌ای واردات بذر کرفس از کشور هند، بذر استویا از کشور چین و پارکت چوبی خام خشک‌شده

این سازمان در ادامه شرایط قرنطینه‌ای واردات بذر کرفس ازکشور هند، بذر استویا از کشور چین و پارکت چوبی خام خشک‌شده را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: واردات محصولات بذر کرفس Apium graveolens جهت کاشت از کشور هند، بذر استویا Stevia spp . جهت کاشت از کشور چین و پارکت چوبی خام صرفاً خشک شده جهت مصرف صنعتی منوط به رعایت شرایط قرنطینه‌ای پیوست است.

واردات محصولات فوق از کشورهای مذکور در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای متوسط قرار داشته و انجام آنها منوط به رعایت شرایط قرنطینه‌ای ذیل و نیز بازدید و بررسی‌های کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی و گمرک ترخیص‌کننده است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید