Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد استان فارس تخمین زد؛

2000 هکتار جنگل در آتش سوخت

پس از گذشت دو روز از شروع آتش‌سوزی در جنگل‌های استان فارس و سوختن بیش ار دوهزار هکتار جنگل، آتش به‌طور کامل با همراهی گروه‌های مختلف مردم و کارکنان نهادهای مختلف مهار شد.

2000 هکتار جنگل در آتش سوخت


رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد استان فارس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، از مهار کامل آتشی که طی سه روز گذشته گریبانگیر جنگل‌های استان فارس در منطقه بلاغی شهرستان پاسارگاد شده بود خبر داد و گفت: همراهی گروه‌های مختلف مردم و کارکنان نهادهای مختلف، باعث موفقیت در مهار حریق شد.

کریم قاسمی با اشاره به اینکه میزان خسارت­‌ها به‌طور دقیق طی روزهای آینده اعلام خواهد شد، میزان سطح خسارت‌دیده را بیش از دوهزار هکتار تخمین زد.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در اوایل صبح 19 خردادماه به دلایل نامعلومی درمنطقه آغاز شد، افزود: از همان ابتدا گروه‌هایی از اداره‌های محیط زیست، منابع طبیعی و مردم برای فرونشاندن آتش به منطقه بلاغی عزیمت کردند.

قاسمی در پایان با اشاره به مهار آتش پس از دو روز و در عصر جمعه 21 خردادماه خاطرنشان کرد : دلایل آتش‌سوزی و میزان خسارت وارد شده در دست بررسی است.

گفتنی است، شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت‌شهر در فاصله 110 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است./

A-950322-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید