Iranian Agriculture News Agency

با میزبانی وزارت کشاورزی مالزی؛

کنفرانس منطقه‌ای فائو در آسیا و اقیانوسیه آغاز به کار کرد

سی‌وسومین نشست کنفرانس منطقه‌ای سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (APRC) در پوتراجایا مالزی هفتم تا 15 مارس 2016 به میزبانی وزارت کشاورزی مالزی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، سی‌وسومین نشست کنفرانس منطقه‌ای سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه ( APRC ) در پوتراجایا مالزی هفتم تا 15 مارس 2016 به میزبانی وزارت کشاورزی مالزی برگزار خواهد شد.

این کنفرانس روی فرصت‌ها و چالش‌های منطقه برای بهبود امنیت غذایی و تغذیه، افزایش بهره‌وری کشاورزی، افزایش استاندارد زندگی در جوامع روستایی و کمک به رشد اقتصادی پایدار تمرکز خواهد داشت.

انتظار می‌رود وزرای کشاورزی از 46 کشور در سراسر آسیا و اقیانوسیه و نمایندگانی از سازمان‌های غیردولتی بین‌المللی، سازمان‌های بین دولتی، سازمان ملل متحد، سازمان‌های جامعه مدنی ور سانه‌ها در این کنفرانس شرکت کنند.

طی سه روز نخست، هفتم تا نهم مارس افسران ارشد دولت‌ها روی سیاست‌ها و مسائل قانونی در منطقه آسیا و اقیانوسیه تمرکز می‌کنند.

همچنین در ادامه، در دهم و یازدهم مارس، وزرای کشاورزی برای کاهش گرسنگی و بهبود تغذیه در کشورهای آسیا و اقیانوسیه اقداماتی را به عمل خواهند آورد.

مباحث به‌طور ویژه روی چشم‌انداز آینده و مسائل حال حاضر کشاورزی در چارچوب اهداف توسعه پایدار، احیای اقتصاد روستایی از طریق افزایش ارتباط بین تولید محصولات کشاورزی در مقیاس کوچک و زنجیره ارزش، ترویج سیاست‌ها و سرمایه‌گذاری‌های تغذیه، یکپارچه‌سازی اهداف تغذیه و طراحی و اجرای برنامه متمرکز خواهد بود.

گفتنی است، در آخرین روز کنفرانس، میزگردی با موضوع آینده جوانان در بخش کشاورزی برگزار خواهد شد./

A-941217-04

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید