Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی جویبار:

6 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در جویبار پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: سال گذشته 6 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی این شهرستان پرداخت شد.

6 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در جویبار پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمدمهدی عباس زاده بیان کرد: برای ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری و تحقق رشد تولید، تسهیل و تسریع در فرایند صدور مجوزهای مشاغل خانگی در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود و اولویت‌بندی طرح‌ها برای تولید گل وگیاه، سبزی و صیفی، فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی، پرورش دام و طیور، شیلات و آبزی پروری، تسهیلات مناسب به طرح‌های اشتغال‌زا در این بخش اختصاص می‌یابد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار اضافه کرد: سال گذشته در حوزه مشاغل خانگی 15 نفر از متقاضیان برای دریافت مجوز اقدام کردند که از این تعداد، 9 نفر به بانک عامل معرفی و هشت نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی افزود: سال گذشته 6 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی در این شهرستان پرداخت و برای 10 نفر، 10 شغل در این حوزه ایجاد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار بیان کرد: امیدواریم در سالی که مزین به نام مهار تورم و رشد تولید است، گامی مؤثر برای افزایش تولید و حرکت در میسر اشتغال‌زایی و ارزآوری بخش کشاورزی برداریم.

وی گفت: متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی سه گانه این شهرستان از مشاوره کارشناسان بهره‌مند و ضمن نام نویسی در سامانه مشاغل خانگی، پس از صدور مجوز، برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید