Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در میز خدمت شهرستان سرخه حضور یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در میز خدمت در شهرستان سرخه حضور یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در میز خدمت شهرستان سرخه حضور یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمدرضا قاسمی در برنامه ارتباط مردمی و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان، مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان با مردم شهرستان سرخه حضور داشت و در این دیدار پاسخگوی سؤالات تعدادی از بهره‌برداران این بخش در حوزه‌های مختلف بود.

وی گفت: سیاست دولت سیزدهم مردمی بودن و جهادی بودن و در کنار مردم بودن دولتمردان است و در این راستا دیدارهای چهره به چهره با مردم انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی گفت: این سفرها نشانه مردمی بودن و جهادی بودن و در کنار مردم بودن دولتمردان است.

قاسمی خاطرنشان کرد: امروز وقت و زمان دولت وقف مردم شده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز به‌صورت جهادی و انقلابی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های استان سمنان در بخش کشاورزی گفت: در شهرستان سرخه نیز محصولات بسیاری کشت می‌شود و ظرفیت و پتانسیل مهمی در این شهرستان در بخش کشاورزی وجود دارد و جهاد کشاورزی این شهرستان نیز در بخش‌های مختلف از بهره‌برداران این بخش حمایت می‌کند.

در این نشست همچنین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه نیز حضور داشت.

برنامه ارتباط مردمی و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان، مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان با مردم شهرستان سرخه در محل حسینیه شهدای سرخه انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید