Iranian Agriculture News Agency

جلالی مطرح کرد:

سردخانه داران باید از استانداردهای روز نگهداری از محصولات غذایی مطلع باشند

دوره آموزشی دو روزه سردخانه داران آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد

دوره آموزشی دو روزه سردخانه، با حضور سردخانه داران آذربایجان شرقی و با ارائه آخرین دستاوردها و استانداردهای روز دنیا، در حوزه سردخانه، در محل سالن جلسات مدیریت جهادکشاورزی تبریز برگزار شد.

سردخانه داران باید از استانداردهای روز نگهداری از محصولات غذایی مطلع باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  مسئول گروه آموزش ترویج و ارتباطات معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهادکشاورزی در این دوره آموزشی، یکی از رسالت های وزارت جهادکشاورزی را ارتقا سطح کیفی و مهارت های کشاورزان با برگزاری رویدادهای آموزشی متنوع دانست و افزود: معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی هر ساله با هدف ارتقا بهره وری و حفظ منابع تولید، رویداد آموزشی و ترویجی در دستور کار خود دارد که این دوره نیز برای ایجاد انگیزه، تغییر رفتار و افزایش سطح علمی شرکت کنندگان برگزار می شود.

سیروس جلالی با اشاره به اهمیت استفاده از مدیریت کیفیت جامع در حوزه کشاورزی گفت: بکارگیری تفکر و برنامه های استراتژیک در کسب و کارهای حوزه کشاورزی می تواند منجر به بهبود مدیریت و کیفیت تولید محصولات شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نیز با توجه به ضرورت نیاز به آموزش گفت: آموزش تکمیل کننده زنجیره تولید است و سردخانه داران باید از استانداردهای روز نگهداری از محصولات غذایی مطلع باشند.

فرامرز افشانی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی سردخانه داران استان با جدیدترین یافته ها و استانداردهای روز دنیا عنوان کرد.

گفتنی است رقیه سکوتی فر، مدیر گروه صنایع تبدیلی محصولات باغی وزارت جهادکشاورزی، در این کارگاه، به ارائه آخرین دستاوردها و استانداردهای سردخانه در دنیا پرداخت.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید