Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در جلسه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد:

نقش حیاتی رسانه ها در اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور/ کاشت درخت یک رسالت اجتماعی است

استفاده از ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقش رسانه های تصویری، مکتوب و مجازی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال بسیار مهم و حیاتی است.

نقش حیاتی رسانه ها در اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور/ کاشت درخت یک رسالت اجتماعی است

به گزارش خبرنگار ایانا، صبح امروز جلسه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، به ریاست سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور معاونین وزیر، نمایندگان شرکت های خصوصی و تشکل های مردم نهاد در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بر اهمیت اجرای طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت تاکید کرد.

وی ادامه داد: نقش رسانه های تصویری، مکتوب و مجازی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال بسیار مهم و حیاتی است.

ساداتی نژاد تصریح کرد: باید برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت از ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کاشت درخت یک رسالت اجتماعی است، گفت: مسئولیت اجرای این طرح تنها بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی نیست و تشکل های مردم نهاد باید در این طرح ما را همراهی کنند.

وی افزود: استانداری ها، فرمانداری ها و دهیاری ها باید برای کاشت درخت آمادگی لازم را داشته باشند.

ساداتی نژاد در پایان بر استفاده از ظرفیت های صدا و سیما، ستاد رسیدگی به امور مساجد، ستاد نماز جمعه، ارتش و سپاه برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور تاکید کرد.

3.5 میلیون هکتار عرصه مناسب برای کاشت درخت

در این جلسه، عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اظهار کرد: سازمان منابع طبیعی آمادگی کامل برای در اختیار گذاشتن عرصه برای تشکیل بوستان های روستایی را دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید کنوانسیون تغییر اقلیم برای نهال کاری تا سال 2030 ، از صاحبان صنایع و معاون برای شرکت در این طرح دعوت می کنیم.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: 3.5 میلیون هکتار عرصه مناسب برای اجرای طرح داریم و نهالستان ها برای تامین نهال مورد نیاز صاحبان صنایع آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید