Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین:

تشکل‌های بخش کشاورزی قزوین باید توانمند و اثرگذار باشند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تشکل‌های بخش کشاورزی این استان باید توانمند شده و در تمام امورات و تصمیمات اثرگذاری داشته باشند.

تشکل‌های بخش کشاورزی قزوین باید توانمند و اثرگذار باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، احمد زین آبادی روز دوشنبه در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: اگر تشکل‌های کشاورزی توانمند باشند و نقش پررنگی در تصمیمات داشته باشند، بیشتر امورات مردم توسط همین بخش‌ها انجام می‌شود و نیازی به مراجعه مردم در دستگاه‌های دولتی نیست.

وی اضافه کرد: الان فضای ساختار اداری به شکلی شده که مردم به جای مطالبه‌گری از تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به سمت مدیران می‌آیند، درحالی که فلسفه برون سپاری کارها به تشکل‌ها برای این است که پیوند کاری بین تشکل‌ها و مردم افزایش یابد.

زین آبادی تاکید کرد: تشکل‌های غیردولتی در استان قزوین به تعداد بیشماری تشکیل شده‌اند و اکنون باید به معنای واقعی کلمه در کارها و تصمیمات جامعه اثرگذار باشند.

این مسئول بیان داشت: تشکیل تشکل‌ها و تعدد بخش‌های خصوصی ملاک و هدف نیست، بلکه باید دید پس از تشکیل این تشکل‌ها کدام گره از جامعه باز می‌شود و می‌تواند انتظارات ما را برآورده سازد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با تشکیل اتاق اصناف کشاورزی تحول عظیمی در کارها و پاسخ مناسب به مطالبات شهروندان به وجود آید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید