Iranian Agriculture News Agency

رحمانی خبر داد:

توزیع 320 تن گوشت قرمز منجمد در استان آذربایجان شرقی

تداوم توزیع گوشت قرمز منجمد در راستای تنظیم بازار

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع 320 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی در دهه اول بهمن ماه سال جاری برای ایجاد تعادل در بازار خبر داد.

توزیع 320 تن گوشت قرمز منجمد در استان آذربایجان شرقی

منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، از تداوم توزیع گوشت قرمز منجمد در راستای تنظیم بازار در سطح 21 شهرستان استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و تعدادی از مغازه های خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستان ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این طرح 450 تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوشت گوساله در بازار استان آذربایجان شرقی توزیع شد و در این مرحله 120 تن گوشت قرمز گوسفندی منجمد در قالب مرحله دوم و 200 تن گوشت قرمز منجمد گوساله در قالب مرحله سوم توزیع می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی افزود: این مقدار گوشت برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی های مصرف و... توزیع می‌شود و فروشگاه های زنجیره ای دارای صندوق مکانیزه برای توزیع مرجح هستند اما در صورت عدم وجود آنها، سایر فروشگاه های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز در شهرستان‌ها توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان معرفی خواهند شد.

رحمانی تاکیدکرد: قیمت گوشت منجمد برای فروش به مصرف کننده بین 130 تا 155 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در صورت عدم معرفی مباشر از سوی شهرستان‌ها، پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستانهای متقاضی استان اختصاص خواهد یافت، ادامه داد: توزیع در سطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع توسط این مدیریت انجام خواهد گرفت.       

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید