Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

فعالان بخش کشاورزی استان قزوین از تسهیلات تبصره ۱۶ استفاده کنند

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ابلاغ شده و فعالان بخش کشاورزی می‌توانند پس از ثبت نام از مزایای این اعتبارات بهره مند شوند.

فعالان بخش کشاورزی استان قزوین از تسهیلات تبصره ۱۶ استفاده کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر افزود: درحال حاضر ۱۳ رسته بخش کشاورزی مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ هستند.

وی تصریح کرد: اعتبار ابلاغی برای این تسهیلات ۱۹۲ میلیارد تومان بوده و نرخ سود این تسهیلات چهار درصد است که هفت سال برای آن بازپرداخت در نظر گرفته شده است.

تبسمی بیان داشت: برای طرح‌های خویش فرمایی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و برای طرح‌های کارفرمایی تا سقف چهار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته‌اند.

این مسئول بیان داشت: متقاضیان تسهیلات  تبصره ۱۶ می‌توانند به سامانه جامع تسهیلات کشور به آدرس tek.mcls.gov.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان تابعه مراجعه کنند.

تبسمی خاطرنشان کرد: داشتن مجوز فعالیت برای تسهیلات کارفرمایی الزامی است که باید مورد توجه متقاضیان قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد:  بانک‌های صادرات، ملی، ملت، رسالت و مهر ایران از جمله بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات هستند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید