Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

حذف واسطه‌ها برای عرضه گوشت در اولویت جهاد کشاورزی است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برنامه حذف واسطه‌ها برای عرضه گوشت از کشتارگاه تا مراکز عرضه بازار در اولویت این سازمان است.

حذف واسطه‌ها برای عرضه گوشت در اولویت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی روز شنبه در نشست شورای معاونان، مدیران ستادی مستقل و مشاوران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: یکی از اقدامات مهم ما در هفته‌های گذشته تدوین برنامه تکمیل زنجیره‌های تولید بود که اجرای آن به حذف واسطه‌های عرضه گوشت منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: با حذف واسطه‌ها اقداماتی صورت پذیرد که رضایت تولیدکننده و مصرف کننده را افزایش دهد.

عطایی در ادامه تنها راه حمایت از کشاورزان استان قزوین را کشاورزی قراردادی برشمرد و گفت: بهترین روش برای کمک به خرید کودهای شیمیایی کشاورزان حرکت به سمت کشاورزی قراردادی است که باید در راستای توسعه و ترویج آن اهتمام ورزید.

این مسئول تاکید کرد: برای افزایش نشاط و سلامت کارکنان سازمان جهاد کشاورزی از اقدامات رفاهی حمایت خواهیم کرد و اعتقاد داریم که ورزش لازمه سلامت روحی و جسمی کارکنان در راستای اجرای مامویت‌های محوله است. 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش روزهای کاری در این ایام از همکاران سازمان جهاد کشاورزی می‌خواهیم که راندمان کاری را افزایش داده و برای پیشبرد اهداف سازمانی اهتمام ورزند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید