Iranian Agriculture News Agency

تقدیر از برترین های حوزه صنایع لبنی فارس

به همت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در نشستی با حضور محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از برترین های حوزه صنایع لبنی استان فارس تقدیر شد.

تقدیر از برترین های حوزه صنایع لبنی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در نشست مذکور با اشاره به اینکه این جلسه برای تقدیر از تعدادی از صنایع که موفق به دریافت سیب سلامت شدند برگزار شده است، گفت: سیب سلامت تاکید می کند بر سلامت محصولات از نظر مواد غذایی و همچنین در رابطه با ظرفیت تولید و تنوعی که در انواع محصولات دارند.

مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه استان فارس دارای ظرفیت های خوبی در صنایع تبدیلی است، تصریح کرد: برخی از صنایع لبنی فارس طرح های در حال گسترش دارند که نوید این را می دهد که بتوانیم یک جهش تولید را در بخش دام و طیور استان و به طور مشخص در صنایع شیر داشته باشیم.

وی افزود: ارتقای صنایع لبنی به اشتغالزایی مناسب در این بخش کمک می‌کند و توسعه بازارهای هدف صادراتی را به دنبال دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه سپاس ویژه دارم از همه کسانی که به توسعه بخش کشاورزی کمک می کنند، اظهار کرد: امیدواریم با کمک همه مسئولین این امر تحقق پیدا کند و با توسعه صنایع لبنی از عقب ماندگی رها شویم و کمک کنیم توسعه بخش شتابان شود.

در این نشست از شرکت های لبنی پگاه، رامک،دایتی،ارمغان فارس، پانل،سامان کشاورز و پادنای استان فارس که موفق به دریافت سیب سلامت شده بودند، تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید