Iranian Agriculture News Agency

توزیع گوشت قرمز منجمد در فارس تا تنظیم بازار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از توزیع 900 تن گوشت قرمز از هفتم دی ماه در این استان خبر داد و گفت: تا زمان تنظیم بازار این توزیع ادامه دارد.

توزیع گوشت قرمز منجمد در فارس تا تنظیم بازار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه در این مرحله از توزیع گوشت قرمز منجمد، 600تن گوشت گوساله در نظر گرفته شده است، بیان کرد: قیمت گوشت منجمد گوساله برای عرضه کنندگان 143 هزار تومان و مصرف کنندگان 150 هزار تومان است.

به گفته وی؛ 300 تن از گوشت قرمز منجمد، گوسفندی است که با قیمت 138 هزار تومان به مراکز توزیع و 145 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

او اضافه کرد:تعاونی‌های مصرف دستگاه های اجرایی، فروشگاه های تنظیم بازار، فروشگاه‌های زنجیره ای، فروشگاه های اینترنتی وسایر عرضه کنندگان می توانند بدون هیچ محدودیتی برای دریافت و عرضه گوشت قرمز منجمد به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: از ابتدای سال جاری نیز در این استان، 480 تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این 900 تن، مجموع توزیع به یک میلیون و 380 تن می رسد.

دهقان پور اضافه کرد: استان فارس با خرید 1736 تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه؛ رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید