Iranian Agriculture News Agency

در نشست با وزیر جهاد کشاورزی؛

معرفی فارس به عنوان خاستگاه گل نرگس

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اهدای گل نرگس به وزیر جهاد کشاورزی، این استان را به عنوان خاستگاه گل نرگس معرفی کرد.

معرفی فارس به عنوان خاستگاه گل نرگس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سیدعبدالوهاب نقیب درحاشیه برگزاری نمایشگاه جامع کشاورزی ایران در نشست صمیمی وزیر جهاد کشاورزی با مدیران روابط عمومی سراسر کشور شرکت کرد.

وی در خصوص این نشست، گفت: با توجه به نگاه وزیر جهاد کشاورزی به جایگاه روابط عمومی و اهمیت اطلاع رسانی، باید با انگیزه مضاعف و در حد متعالی برای انجام این رسالت گام برداشت.

نقیب اظهار کرد: در این نشست وزیر جهاد کشاورزی دستور داد که شورای عالی رسانه در استان‌ها به ریاست مدیر روابط عمومی استان ها و با فرماندهی استانی توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایجاد شود.

به گفته نقیب؛ نقش موثر رسانه در تنظیم بازار، حمایت رسانه در اجرای الگوی کشت از دیگر مواردی بود که وزیر جهاد کشاورزی در این نشست به آن پرداخت.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به اعتقاد عالی ترین مقام وزرات جهاد کشاورزی هر چه در حوزه روابط عمومی هزینه شود، هزینه نبوده بلکه سرمایه است و به کاهش هزینه های سازمان کمک می کند و همچنین افزایش اعتماد مردم را در پی دارد.

نقیب با اشاره به اینکه نشست با وزیر جهاد کشاورزی از جمله دستاوردهای شرکت در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران بود، اظهار کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه، دومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی با حضور علیرضا رضا زاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سیدرضا میرعلی نژاد و فاطمه زارعان معاونین و حمید شکری مدیر طرح و برنامه این مرکز نیز در سالن مروارید نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید