Iranian Agriculture News Agency

پایان مصاحبه از پذیرفته شدگان استخدام منطقه 2 جهاد کشاورزی در فارس

سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اتمام مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان استخدام در سازمان های جهاد کشاورزی منطقه 2 وزارت جهاد کشاورزی که به میزبانی فارس انجام شد، خبر داد و گفت: فرآیند مصاحبه از 399 نفر در طول مدت برگزاری انجام شد.

پایان مصاحبه از پذیرفته شدگان استخدام منطقه 2 جهاد کشاورزی در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی نصیری با اشاره به اینکه 438 نفر پذیرفته شده به منظور انجام مراحل مصاحبه به این سازمان معرفی شده بودند، تصریح کرد: تعداد 39 نفر از معرفی شدگان در این مرحله غائب بودند که از فرآیند جذب و استخدام حذف می شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مرحله پذیرفته شدگان در سه موضوع بررسی سوابق علمی و پژوهشی، روانشناسی و تخصصی ارزیابی و مصاحبه شده اند، اظهار کرد: کار ارزیابی و مصاحبه از پذیرفته شدگان توسط 14 نفر آزمون گر معرفی شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان فارس در طول یک هفته انجام شد.

او با بیان اینکه پذیرفته شدگان نهایی در هفت عنوان شغلی رشته کارشناس امور مالی، کارشناس حقوق، کارشناس امور اداری، کارشناس ترویج کشاورزی، کارشناس مهندسی زراعی، کارشناس دامپروری و کارشناس امور زمین جذب و استخدام می شوند، افزود: نتایج نهایی آزمون از طریق  سایت سازمان سنجش تا اواسط بهمن ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

نصیری سهم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این مرحله از جذب و استخدام نیروی انسانی متخصص و متعهد را 36 نفر اعلام و بیان کرد: تعداد پنج نفر از پذیرفته شدگان در ستاد سازمان و تعداد 31 نفر در 25 مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مشغول به کار خواهند شد.

وی با اذعان به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس میزبان پذیرفته شدگان هفت استان اصفهان، خوزستان، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان و فارس بوده است، ابراز کرد: از پیش از برگزاری این مرحله از آزمون ها برنامه ریزی های لازم به جهت اتخاذ تدابیر کافی برای برگزاری شایسته و میزبانی درخور انجام شد که به خوبی نیز به پایان رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید