Iranian Agriculture News Agency

بازدید رئیس جهاد کشاورزی استان فارس از هسته گزینش این سازمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به مناسبت فرارسیدن هفته گزینش با مدیر و کارکنان هسته گزینش این سازمان دیدار داشت.

بازدید رئیس جهاد کشاورزی استان فارس از هسته گزینش این سازمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور در این بازدید گفت: همکاران ما در هسته گزینش با رویکرد مثبت و رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در انتخاب نیروهای خالص گام برمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای فرآیند گزینش ورود نیروهای اثرگذار به مجموعه جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: شناسایی این موارد به عنوان اصول اولیه جزو فعالیت هایی است که خود مدیریت هسته گزینش می تواند انجام دهد و این مدیریت بازوان ما در این زمینه هستند.

دهقان پور؛ خطاب به مدیر و کارکنان هسته گزینش توصیه کرد: همانند گذشته در همه حال خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود بدانید و از خدا یاری بطلبید چرا که خداوند مسبب الاسباب است و ان شالله که موفق خواهید بود.

کارکنان با سخت گیری گزینش و انتخاب شوند

در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خطاب به مدیر و کارکنان هسته گزینش بیان کرد: بیشترین سخت گیری ها انجام شود تا افراد ناباب وارد تشکیلات نشوند اما بعد از کارمند شدن وظیفه گزینش، حراست و بازرسی صیانت از نیرو است.

سید محسن قائمی اضافه کرد: نباید بگذاریم که نیرو به خطا رود و حتی اگر اشتباهی انجام شد در جایی که قابل اغماض است اغماض صورت پذیرد چرا که منابع انسانی سرمایه های اصلی هستند نباید به راحتی از دست بروند.

وی افزود: بارها در صحبت ها با دوستان گزینش این نکته را گفتیم که منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری راجع به گزینش مدنظر باشد و اصلی ترین کار در بدو ورود داوطلبین است یعنی زمانی که می خواهند پذیرش شوند، صورت می گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: الحمدلله از بدو ورود مدیر فعلی هسته گزینش این سازمان؛ نگاه خوب و مشفقانه ای جاری شده است و به وظیفه خودشان عمل می کنند.

این روحانی با اشاره به اینکه همیشه بحث این است که نیرو در بدو ورود هم به لحاظ اخلاقی، علمی و روانی نیرویی شایسته و بدون حاشیه باشد، اضافه کرد: اگر نیرویی پس از جذ به سازمان دچار چالش شد سعی کنیم با شناسایی چالش نیرو را ارشاد، حمایت و حفظ کنیم.

جلب اعتماد همکاران با مدیریت جهادی

در ادامه مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ضمن تشکر از حضور رئیس، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان گفت : این مدیریت با تلاش هایی که به صورت جهادی انجام داده است اعتمادی را بین همکاران مجموعه و همچنین مدیران بوجود آورده است.

فردین زمانی بیان کرد: امیدواریم که این مجموعه نیز کما فی سابق با حرکت در مدار قانون و اقدامات جهادی خود با دقت نظر و سرعت عمل بالا نیروهایی کارآمد و متعهد را گزینش نماید که در افق بلند مدت سازمانی سبب ارتقاء بیش از پیش؛ بهروه وری و سلامت نظام اداری شوند.

 زمانی اضافه کرد: اولویت مدیریت هسته گزینش صیانت از حقوق داوطلبین و در ادامه آن صیانت از ارکان خانواده و همچنین چشم اندازها و ماموریت های سازمانی است که بتوان با نیروهای اثرگذار سرعت اعتلا و پیشرفت کشور عزیزمان را دوچندان نماییم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید