Iranian Agriculture News Agency

رضازاده تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت‌ موجود روابط عمومی‌ها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود روابط عمومی‌ها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تاکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت‌ موجود روابط عمومی‌ها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی
 

به گزارش  ایانا به نقل از  وزارت جهادکشاورزی، علیرضا رضازاده امروز ۲۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ در دومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی که همزمان با نمایشگاه جامع کشاورزی در سالن همایش خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی فعال‌ باید با توانمندسازی و تعامل مستمر با بخش‌های مختلف درون و بیرون سازمان، نقش اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی رو به خوبی ایفا کند.

وی افزود: روابط عمومی کاری استرس‌زاست، اما دارای الزامات کاری و آزادی عمل‌هایی است که می‌تواند در پیشبرد فعالیت‌های سازمان از آن بهره‌مند شود.

مشاور وزیر، با اشاره به اینکه روابط عمومی با مدیریت مناسب در مواقع بحران می‌تواند نقش‌آفرین باشد، افزود: روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در مباحثی همچون هدفمندسازی یارانه‌ها، ساماندهی جوجه‌های یکروزه و ... عملکرد مثبتی داشت، بنابراین روابط عمومی‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و با ارتباط مستمر با سایر بخش‌ها در پیشبرد اهداف و سیاستگذاری‌های سازمان اثرگذار و یاری‌رسان باشند.

رضازاده در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها نیز گفت: ظرفیت استفاده از مجوز نمایشگاه‌های کشاورزی به روابط عمومی‌ها محول خواهد شد، زیرا ارتباط بخش درون و بیرون وزارت جهادکشاورزی و معرفی عملکرد بخش کشاورزی بر عهده روابط عمومی‌هاست.

به گفته وی، روابط عمومی مقتدر باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا جایگاه روابط عمومی برای دیگر بخش‌های سازمان اثبات شده و همچنان پایدار بماند.

وی از روابط عمومی‌های زیرمجموعه بخش کشاورزی درخواست کرد؛ در تدوین برنامه هفتم توسعه اثرگذار باشند و از ظرفیتی که به موجب ابلاغ جدید شورای اطلاع‌رسانی دولت برای روابط عمومی‌ها در حال پیگیری است، بیشترین بهره را ببرند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید