Iranian Agriculture News Agency

عسکری تصریح کرد:

بخش کشاورزی، بزرگترین بخش خصوصی کشور با ۴ میلیون بهره بردار

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ،گفت: بخش کشاورزی در کشورمان یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار بوده و بزرگترین بخش خصوصی کشور با ۴ میلیون بهره بردار به شمار میرود.

بخش کشاورزی، بزرگترین بخش خصوصی کشور با ۴ میلیون بهره بردار

به گزارش خبرنگار ایانا، محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه جامع کشاورزی و نهمین نمایشگاه نهاده های کشاورزی، گفت:  بخش کشاورزی در کشورمان یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار بوده و بزرگترین بخش خصوصی کشور با ۴ میلیون بهره بردار به شمار میرود.

به گفته وی، بخش کشاورزی توانسته اشتغال زایی خوبی را ایجاد کند و ظرفیت های حوزه کشاورزی به دلیل تنوع اقلیمی حایر اهمیت است.

وی افزود: با مدیریت خوب، برنامه ریزی بر اساس نقشه راه میتوانیم به یک نقطه مطلوب برسیم.

عسکری با اشاره به بحث امنیت غذایی در دنیا، افزود: امنیت غذایی در دنیا دارای اهمیت بسیاری بوده است و کشورها در این حوزه باید با برنامه حرکت کنند تا دچار چالش نشوند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال و همچنین تاکید مجدد ایشان به حوزه کشاورزی در دیدار با هیات دولت، یادآور شد: حوزه تدوینی برای تولید بهتر، باکیفیت تر آماده شده است.

به گفته وی، در حوزه دانش بنیان کردن، صادرات، تولید محصولات کشاورزی را حمایت میکنیم تا بر اساس سند چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی در افق ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران در منطقه به جایگاه ارزشمندی دست یابد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی  و کمیسیون کشاورزی برای دانش بنیان کردن بخش کشاورزی قاطعانه و با تمام توان به صورت ویژه حمایت میکند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید