Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر

جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ( کشوری) به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر

رشید کارگر رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا از برگزاری مقدماتی مسابقه ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: جشنواره ورزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ( کشوری) به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

 وی افزود: پس از چند سال تاخیر در برگزاری مسابقات به واسطه شیوع کرونا و سایر مسایل با دستور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، مسابقات کشوری در قالب جشنواره، برنامه ریزی و اقدامات مقدماتی انجام شده است.

کارگر با تاکید بر اینکه مسابقات مقدماتی برای حضور تیم‌های منتخب برای شرکت در مسابقات کشوری در حال برگزاری است، یادآور شد: طی دو ماه گذشته طبق برنامه‌ریزی مسابقات استانی برگزار شده و 30 استان منتخب در ۵ گروه 6 تیمی منطقه بندی شده است.

به گفته وی، مسابقات بانوان نیز در شش ماهه نخست سال آینده برنامه ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات "منطقه ۶" والیبال و فوتسال از شنبه ۱۷ دی ماه آغاز شده است، گفت: در نتیجه برای مسابقات کشوری 8 تیم والیبال و ۱۰ تیم فوتسال برای مسابقات کشوری در دهه فجر انتخاب میشود.

کارگر در پایان تصریح کرد: اگر بخواهیم سلامت جسم و روح را برای کارکنانمان که در اقصی نقاط کشور و در سطوح و لایه هایی که در حال خدمت برای ایجاد امنیت غذایی هستند ارتقاء دهیم، مستلزم این است که تلاش کنیم سلامت همکارانمان،زیرساخت ها،امکانات سخت افزاری و نرم افزارهای لازم را برای این موضوع طراحی کنیم و از این حیث برنامه های بسیار خوبی در حال حاضر بخصوص توسط تیم معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در حال طراحی و ترسیم است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید