Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در جلسه قرارگاه امنیت غذایی تاکید کرد:

لزوم شفافیت قیمت در توزیع گوشت قرمز در سامانه ستکاوا

شرکت پشتیبانی امور دام از تولید قراردادی گوشت قرمز حمایت کند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در توزیع گوشت در سامانه ستکاوا شفافیت قیمت داشته باشید و از رسانه برای اطلاع رسانی در این زمینه کمک بگیرید.

لزوم شفافیت قیمت در توزیع گوشت قرمز در سامانه ستکاوا

به گزارش خبرنگار ایانا، صبح امروز جلسه قرارگاه امنیت غذایی به ریاست سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور معاونین وزیر، روسای سازمان ها و مسئولان ذی ربط در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، بر تولید قراردادی گوشت قرمز تاکید کرد.

وی افزود: وظیفه قرارگاه امنیت غذایی هماهنگی دستگاه های متولی امر تنظیم بازار محصولات کشاورزی است.

ساداتی نژاد، شرکت پشتیبانی امور دام کشور را موظف به حمایت از تولید قراردادی گوشت قرمز در کشور دانست و گفت: این شرکت باید از تولید قراردادی گوشت قرمز حمایت کرده و در تامین تسهیلات و اجرای طرح با معاونت امور دام وزارت خانه همکاری کند.

وی در خصوص صحبت های مطرح شده مبنی بر معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه تاکید کرد: هیچگونه جوجه کشی و معدوم سازی در چند وقت گذشته نداشته ایم.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی باید تسلط کامل بر بازار و تولید داشته باشد تا کشور دچار کمبود و بیش بود نشود لذا تنظیم بازار داخلی بر عهده این بخش است.

وی در رابطه با توزیع گوشت قرمز در سامانه ستکاوا گفت: در توزیع گوشت در سامانه ستکاوا شفافیت قیمت داشته باشید و از رسانه برای اطلاع رسانی در این زمینه کمک بگیرید.

ساداتی نژاد در پایان تصریح کرد: تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ به اتحادیه ها واگذار شده است. امیدواریم اتحادیه و تشکل ها با حمایت وزارت جهاد کشاورزی در زمینه خرید، ذخیره سازی و صادرات گوشت مرغ موفق عمل کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید