Iranian Agriculture News Agency

داوطلبین استخدام منطقه ۲ وزارت جهاد کشاورزی در فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از صبح امروز هفدهم دی ماه فرآیند مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان های جهاد کشاورزی هفت استان منطقه 2 وزارت جهاد کشاورزی در شهر شیراز آغاز شد.

داوطلبین استخدام منطقه ۲ وزارت جهاد کشاورزی در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محسن محمدی صفری کوچی در حاشیه آغاز مصاحبه های داوطلبین استخدام در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مصاحبه ۴۳۹ نفر داوطلب از هفت استان فارس، اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد تا بیست و دوم دی ماه به طول می انجامد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مصاحبه تخصصی مشاغل عمومی و تخصصی در سه پنل بررسی سوابق پژوهشی و آموزشی، ارزیابی تخصصی دانش علمی و ارزیابی روانشناسی انجام می شود، افزود: تعداد ۱۴ نفر آزمون گر از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای انجام این مرحله از آزمون ها معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود نتایج مصاحبه ها تا نیمه بهمن ماه آتی از طریق پورتال سازمان امور استخدامی کل کشور اطلاع رسانی شود، اظهار کرد: پذیرفته شدگان نهایی در هفت عنوان شغلی کارشناس مهندسی زراعی، کارشناس حقوقی، کارشناس امور مالی، کارشناس امور اداری، کارشناس دامپروری، کارشناس ترویج کشاورزی و کارشناس امور زمین مشغول به کار خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: سهم این سازمان در این مرحله از جذب نیروی انسانی کارآمد و متخصص تعداد ۳۶ نفر است که ۵ نفر در مرکز استان و مابقی افراد در مدیریت ها مشغول به کار می شوند.

محمدی صفری کوچی با بیان اینکه محل برگزاری مصاحبه داوطلبین استخدام در سازمان های جهاد کشاورزی منطقه ۲ وزارت جهاد کشاورزی در مرکز تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی استان فارس تعیین شده است، ابراز کرد: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری مصاحبه ها در یک محیط مناسب با امکانات رفاهی کامل اتخاذ شده است.

او تاکید کرد: عدم مراجعه داوطلبین در موعد مقرر برای انجام مصاحبه تخصصی، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید