Iranian Agriculture News Agency

تولید بیش از ۷۰ تن مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری طی روزهای گذشته

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گفت: تولید بیش از ۷۰ تن مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری طی روزهای گذشته بازار گوشت مرغ در استان تامین است

تولید بیش از ۷۰ تن مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری طی روزهای گذشته

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، سید عباس میراحمدی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی، اظهار کرد:  تولید و کشتار مرغ گوشتی در مرغداری‌های چهارمحال و بختیاری متناسب با نیاز مردم این استان است و کمبودی در این خصوص در بازار مشاهده نمی‌شود.

وی، افزود: طی روزهای گذشته به صورت متوسط بین ۷۰ تا ۷۵ تن کشتار مرغ در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است که این میزان بازار این استان را تامین کرده و جای هیچ نگرانی نیست.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی ادامه داد: از مردم استان بابت خرید مرغ مازاد مرغداری‌ها تشکر می‌کنم.

میراحمدی عنوان کرد: میزان تولید جوجه تنها در یک واحد مرغداری از ۲۱۴ واحد تولید مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار است، از این واحدهای تولیدی سالانه بیش از ۲۷ هزار تن مرغ گوشتی به بازار عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام سیاست‌های جدید بانک مرکزی نگرانی‌ها درخصوص تامین نهاده‌های مرغداری که از خارج از کشور وارد می‌شود برطرف شده و امید است با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد، عرضه مرغ و تخم مرغ و قیمت آن ثابت نگه داشته شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید