Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

افزایش ۵ برابری صدور اسناد کشاورزی در کشور

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: صدور اسناد کشاورزی در کشور در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵ برابری داشته است.

افزایش ۵ برابری صدور اسناد کشاورزی در کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حسن بابایی در در نشست قرارگاه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر صدور اسناد کشاورزی در کشور ۲میلیون ۸۶۰ هزار هکتار است که  در مقایسه با دی ماه سال گذشته رشد ۵ برابری داشته که این رقم بسیار امیدوار کننده است.

وی اظهار داشت: در اجرای رفع تداخلات و سنددار شدن اراضی کشاورزی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی توانسته ایم تاکنون افدامات خوبی در راستا انجام دهیم و امیدواریم که این روند ادامه یابد تا بتوانیم بزودی شاهد سنددار شدن اراضی کشاورزی کشور باشیم.

بابایی در ادامه گفت: بر اساس برنامه ابلاغی هفتم توسعه تاکید بر حد نگاری صد در درصدی اراضی انجام شده و همچنین در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای قانون حد نگاری، بنابراین لازم است هر چه سریعتر این طرح را به سرانجام برسانیم .

وی با تاکید بر لزوم اهمیت تسریع در صدور اسناد برای اراضی کشاورزی کشور خاطرنشان کرد: بحث دریافت سند توسط زارعین بایستی از حالت اختیارات خارج شود تا شاهد کاهش مراجعات در دستگاه قضایی باشیم .

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ بتوانیم شاهد اجرای طرح حدنگاری و مدیریت هوشمند اراضی کشاورزی باشیم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید