Iranian Agriculture News Agency

صدور سند برای بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

مدیر امور اراضی استان قزوین گفت: سند کشاورزی برای چهار هزار و ۹۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی این استان صادر شده است.

صدور سند برای بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مهدی رحماندوست مدیر امور اراضی استان قزوین با بیان مطلب افزود: این میزان مساحت شامل ۵۲۵ فقره سند کشاورزی مربوط به هفت پلاک از اراضی کشاروزی است.

وی بیان داشت: مساحت کلی که برای صدور اسناد کشاورزی در استان قزوین در نظر گرفتیم ۶ هزار و ۲۸۸ هکتار است که بخش اعظم آن حدنگاری و منجر به صدور سند شده است.

رحماندوست تصریح کرد: این اسناد کشاورزی برای پلاک‌های مشک آباد با ۱۴۰۰ هکتار، محمدآباد گرگر ۴۰۰ هکتار، رحمت آباد بزرگ ۱۲۰۰ هکتار، هزارجلفا ۷۰۰ هکتار،‌ حاجی تپه ۶۰۰ هکتار، جعفرآباد ۲۷۰ هکتار و قوشچی ۳۵۰ هکتار مربوط به شهرستان بویین زهرا، آبیک و قزوین صادر شده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که بر سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی صدور اسناد کشاورزی باید تا پایان دولت سیزدهم محقق و به اتمام برسد.

رحماندوست خاطرنشان کرد: صدور اسناد کشاورزی باعث می‌شود تا بهره بردار بخش کشاورزی بتواند از مزایای مادی و تسهیلاتی زمین خود در راستای افزایش تولید و بهره وری استفاده کند.

گفتنی است با تشکیل قرارگاه رفع تداخل اراضی استان قزوین در بهمن ماه ۱۴۰۰ و اقدامات جهادی کارشناسان امور اراضی، منابع طبیعی و همکاری و همراهی اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان توانست به رتبه نخست رفع تداخل اراضی کشور دست یابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید