Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان

کشاورزان کردستانی بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: ۳۱ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به کشاورزان پرداخت شد.

کشاورزان کردستانی بالغ  بر ۳۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
به گزارش خبرنگار ایانا از  کردستان، اسماعیل حیدری  مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: این میزان تسهیلات به ۲۷ هزار و ۲۵۱ نفر از متقاضیان زیربخش‌های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته آن در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.

وی بیان کرد: مبلغ تسهیلات پرداخت شده و همچنین تعداد دریافت کنندگان تسهیلات در بانک کشاورزی استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته به ترتیب ۷۴ درصد و ۴۰ درصد رشد داشته است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه رسالت اصلی بانک کشاورزی تامین مالی بخش کشاورزی، حمایت از تولید و سرمایه گذاری در طرح های مرتبط با غذا، امنیت غذایی و ارتقای صنعت غذایی است، افزود: فعالیت های این بانک نقش موثری در حمایت از تولید، توسعه ظرفیت های تولیدی و ایجاد اشتغال دارد.

حیدری با بیان اینکه همه بهای خرید تضمینی گندم به حساب گندمکاران استان واریز شد، گفت: در این راستا ۷۲ هزار میلیارد ریال توسط شعب بانک کشاورزی استان به کشاورزان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی هم در راستای اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی اقدام به پرداخت تسهیلات کرده است، اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۸۶۱ نفر از مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان توسط این بانک پرداخت شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید