Iranian Agriculture News Agency

فاضل خراسانی:

مدیران جهادی مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند

مشاور خانواده و مدرس طب اسلامی گفت: مدیران جهادی و انقلابی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به خوبی در مقابل هجمه های دشمن ایستاده‌اند.

مدیران جهادی مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی معروف به فاضل خراسانی روز سه شنبه در نشست مدیران تراز انقلابی واقع در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: کارهای جهادی در این پنج دهه گذشته تنها سد محکم در مقابل هجمه های دشمن بوده است.

وی اضافه کرد: از زمانی که به فرمان امام (ره) کارهای جهادی  شروع شد، دشمنان خارجی انقلاب اسلامی نتوانستند به اهداف و نیات خصمانه خود دست یابند و مجددا زیرساخت‌های تولیدی و اقتصادی کشور به ویژه بخش کشاورزی احیا شد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: جهاد کشاورزی یکی از اعضای اصلی خانواده انقلاب اسلامی است و اعتقاد داریم جوانی که در جبهه‌ها خاکریز می‌ساخته است، اکنون در مقابل هجمه‌های اقتصادی دشمن سنگرسازی می‌کند.

این مشاور حوزه خانواده اظهار کرد: امروز بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری اگرچه وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم اما این کافی نیست و باید از ظرفیت جوانان و استعدادهای مغفول مانده بیش از گذشته استفاده کرد.

حجت الاسلام موسوی به کاهش وابستگی‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: تولید دام و طیور کشور نسبت به گذشته با کاهش وابستگی روبرو شده و مدیران جهادی در این عرصه انقلابی مقابل تحریم‌ها و کارشکنی سوء مدیریت‌ها ایستاده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید