Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در جلسه قرارگاه جهاد تبیین تاکید کرد:

لزوم اجرای 10 میلیون هکتار کشت فراسرزمینی برای تامین امنیت غذایی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور به 10 میلیون هکتار کشاورزی فراسرزمینی نیاز دارد تا بتوانیم حدود 100 میلیون تن محصول مورد نیاز کشور را تامین کنیم.

لزوم اجرای 10 میلیون هکتار کشت فراسرزمینی برای تامین امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین که به مناسبت یوم الله 9 دی روز بصیرت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: در وزارت جهاد کشاورزی باید با نگاه و تفکر جهادی حاج قاسم پیش برویم. شهید سلیمانی یک فرد راهبردی با نگاه جهانی است.

وی افزود: مسئولیت خود را تا پای جان و شهادت به درستی و با دقت انجام داده است. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «هر فرد، در هر جایگاهی که ایستاده است، مهمترین مسئولیت را بر عهده دارد و باید آن را به درستی به مقصد و مقصود برساند.»

ساداتی نژاد تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی تامین امنیت غذای مردم را برعهده دارد و این مسئولیت، تنگه احد وزارت جهاد کشاورزی است؛ انتظار امام جامعه و تمام مردم این است که تا پای جان از سفره مردم صیانت کنیم.

وی ادامه داد: باید فراوانی در بازار، آرامش بازار و تامین کالاها را به درستی انجام دهیم لذا به استناد مکتب حاج قاسم وظیفه ما این است که با قدرت کار را پیش ببریم.

وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با کشت فراسرزمینی عنوان کرد: ما به 10 میلیون هکتار کشاورزی فراسرزمینی نیاز داریم تا بتوانیم حدود 100 میلیون تن محصول مورد نیاز کشور را تامین کنیم و هم از طریق فرآوری صادرات داشته باشیم که این امر نیازمند ساختار و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید