Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست شورای معاونان حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

نشست شورای معاونان حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه با حضور سرپرست این سازمان برگزار شد.

برگزاری نشست شورای معاونان حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این نشست که صبح امروز در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با حضور محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی، حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و سایر نمایندگان ولی‌فقیه در ادارات شهرستان جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، منابع طبیعی، امور اراضی، تعاون روستایی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی بر اهمیت نشاط مومنانه تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌های دارای اهمیت که این روزها مورد غفلت واقع شده ایجاد نشاط مومنانه در بین همکاران سازمانی است که باید مورد توجه باشد.

وی بر توسعه و ترویج گفتمان امامین انقلاب در سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: انتظار داریم در راستای تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب در بین همکاران سازمان جهاد کشاورزی اقدامات مقتضی صورت پذیرد و شرایطی فراهم شود تا نکات برجسته این امامین برجسته شود.

حجت الاسلام مصائبی به مراسم ۹ دی اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی عزت خواهی ملت جمهوری اسلامی در مقابله با فتنه دشمنان بود که برای تمام روزهای انقلاب اسلامی تاریخ ساز شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام که هفته گذشته در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، یک فضای عطرآگینی در سازمان جهاد کشاورزی ایجاد کرد که جای تقدیر دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید