Iranian Agriculture News Agency

پیام رییس امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت حماسه 9 دی

رییس اداره امور ایثار گران سازمان در پیامی سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی دانست.

پیام رییس امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت  حماسه 9 دی

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، رییس اداره امور ایثار گران سازمان در پیامی سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

در پیام  سید طاهر موسوی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، سرشار از مجاهدت‌ ها، پایداری ها، جوانمردی ‌ها و استقامت و حماسه مردمی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران داخلی آنان از حریم اسلام، ولایت و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهند کرد. 

حماسه 9 دی یکی از حماسه هایی است که باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام خود و روز یاس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست.

حضور ملت ایران در روز نهم دی سال 88، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را خنثی می‌سازند.

نقش داهیانه، روشنگری ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خنثی سازی فتنه عمیق و پیچیده سال88 و خلق حماسه بزرگ 9 دی برکسی پوشیده نیست و بدون شک رهبری ایشان زمینه ساز اصلی برای حضور میلیونی در راهپیمائی بزرگ آن روز و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی در جامعه بوده است.

 ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و نمایندگی از خانواده بزرگ ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام و حرکت نمائیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید