Iranian Agriculture News Agency

کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری

کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی انجام شد.

کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، هوشنگ محمدی در حاشیه کلنگ زنی طرح اقدام مسکن کارکنان جهاد کشاورزی، گفت:2500 نفر از همکاران،بازنشستگان،فرزندان وکلیه مشمولین جهاد کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری، در سامانه ثبت نام انجام داده اند که براساس تاکید وزیر محترم مبنی بر تامین مسکن با تمام قوا در این راستا تلاش میکنیم وانشالله در آینده ای نزدیک به نتایج خوبی خواهیم رسید.

وی،اظهارکرد:وزارت جهادکشاورزی علاوه بر تامین مسکن همکاران ومشمولین در وزارت جهاد کشاورزی جهت تامین مسکن سایر اقشار در کنار وزارت مسکن شهرسازی است وبصورت مستمر در حال پیگیری این موضوع می باشد.

محمدی،بیان کرد: جهت تامین 100 هزار واحد مسکن فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت مسکن شهرسازی تفاهم نامه اولیه ای منعقد گردید و با پیگیریهای انجام شده خوشبختانه در استان چهارمحال وبختیاری کلنگ زنی مرحله اول ساخت مسکن زده شد و نیز با همکاری جهاد کشاورزی و ادارت تابعه در خصوص برنامه ریزی و تامین اراضی مورد نیاز، همچنان پیگیریها تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

همچنین، قلعه نویی مشاور معاون وزیر در امور مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی،گفت: انشاءالله این اولین مراسم آغاز به کار احداث مسکن برای مجموعه همکاران جهاد کشاورزی است و انتظارمان از مجموعه در استان این است که از اراضی که در مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه و موسسات تابعه موجود است بتوانیم در مرحله دوم هم بخش دیگری را هم آماده سازیم که جوابگوی مجموعه همکاران در سطح سازمان و استان باشیم.

حیدری معاون عمرانی استاندار نیز بیان داشت: خوشبختانه مجموعه جهاد کشاورزی در این مدت که بحث نهضت ملی مطرح شده همکاری خیلی خوبی داشتند،جای تقدیر،تشکر و تبریک دارد.

وی،بیان کرد: به نمایندگی از 629 واحد امروز کلنگ زنی انجام شد و با سیر مراحل قانونی تهیه نقشه ها و روش های مطالعاتی به عزیزان کمک خواهد شد و  همه باهم پیگیری خواهیم کرد که موارد فوق به نتیجه مطلوب برسند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید