Iranian Agriculture News Agency

محمدی خبر داد:

مرکز رصد خانه کشاورزی ایران راه اندازی می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، در حاشیه نشست شورای اداری مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری،از طراحی مرکز رصد خانه کشاورزی ایران در جهت هوشمند سازی کشاورزی خبرداد.

مرکز رصد خانه کشاورزی ایران راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، هوشنگ محمدی، گفت:برای نخستین بار مرکز رصد خانه کشاورزی وهوشمند سازی کشاورزی ایران راه اندازی می شود.

محمدی، ادامه داد: اقدمات راه اندازی رصدخانه کشاورزی ایران آغاز شده است و ما ۱۳۰ سامانه در این وزارتخانه داریم که باید با هم در ارتباط باشند.

وی،بیان کرد: از اولویت های وزارت جهادکشاورزی دستیابی به داده و اطلاعات است. برآورد تولید داریم ولی آمار دقیقی در دست نداریم. باید دقیقا مشخص شود که چه محصولاتی به چه میزانی و در کدام مناطق تولید می شوند. برای حل این موضوع نیز تا سال آیند رصدخانه کشاورزی ایران را راه اندازی خواهیم کرد تا همه مسئولان و محققان بتوانند از وضعیت تولید در کشور آگاه شوند.

معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از محوری ترین بخش ها دیم زارها است، مرکز مدیریت الگوی کشت ونظام بهره برداری در ساختار جدید طراحی شد.

وی ادامه داد:  ازطریق برنامه ریزی هایی انجام شده انشالله در آینده ای نزدیک ساختارها بصورت منطقه ای خواهد بود وبر اساس پتانسیلهای منطقه ای ساختارها تعریف خواهد شد.

هوشنگ محمدی،پیگیری مستمر تامین مسکن کارکنان،فرزندان،بازنشستگان،ایثارگران،پیگیری کارتهای ایثارگری،پیگیری فوق العاده کارکنان،پیگیری یکپارچه سازی بیمه تکمیلی کارکنان را از اولویت های کاری این معاونت مطرح کرد وپیش بینی کرد انشالله در آینده ای نزدیک مشکلات موجود رفع خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید