Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

اقدامات جهاد کشاورزی آمیزه‌ای از کارهای سلبی و ایجابی است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اقداماتی که امروز سازمان جهاد کشاورزی انجام می‌دهد آمیزه‌ای از کارهای سلبی و ایجابی است که اجرای دقیق آن وظایف را دشوار و پیچیده می‌سازد.

اقدامات جهاد کشاورزی آمیزه‌ای از کارهای سلبی و ایجابی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  روز چهارشنبه در دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: امروز وظایف و نقش‌هایی که برای جهاد کشاورزی تدارک دیده شده دامنه فعالیت را بیشتر کرده و سبب شده تا بخش عمده‌ای از رضایت عمومی در جامعه به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی وابسته باشد.

وی اضافه کرد: کارهای سازمان جهاد کشاورزی به لحاظ گستردگی و تعدد خدمات نیازمند توسعه منابع انسانی است که تحول اداری در این راستا می‌تواند کمک سازنده‌ای داشته باشد.

 به گفته وی با هدف رفاه شهروندان و خدمت رسانی به مراجعه کنندگان سازمان جهاد کشاورزی فضای ویژه میز خدمت در حال احداث و راه‌اندازی است.

حمید حبیبی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین در این نشست نیز  اظهار داشت: دولت سیزدهم بر مفاهیم افزایش بهره‌وری، تحقق عدالت و جوان گرایی تاکید داشته و باید در اولویت ادارات قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از دیگر موارد مهمی که باید در ادارات دولتی رعایت شود، کیفی سازی خدمات و الکترونیکی امورات اداری است.

حبیبی خاطرنشان کرد: برنامه توسعه‌ای ادارات باید بر پایه برنامه هفتم تدوین شود تا بتوانیم به ارزیابی دقیق از خدمات دولتی در راستای پیشبرد اهداف نظام اقدام کنیم.

گفتنی است سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با ۸۰ هزار بهره‌بردار ۳۸۱ نوع خدمت ارائه می‌دهد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید