Iranian Agriculture News Agency

جلوگیری از بروز و سرایت بیماری های دامی مشترک، اولویت دامپزشکی خوزستان

مدیر کل دامپزشکی خوزستان گفت:جلوگیری از بروز بیماریهای دامی، مشترک بین انسان وحیوان و سرایت به مصرف کنندگان ( جامعه انسانی) از اولویت های این اداره کل است.

جلوگیری از بروز و سرایت بیماری های دامی مشترک، اولویت دامپزشکی خوزستان

 

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، دبیر ستاد قاچاق کالا و ارز استانداری به همراه مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان با مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان  با اشاره به زیر ساخت ها و امکانات موجود در اداره کل دامپزشکی و اولویت قرار دادن این اداره کل در جلوگیری از بروز بیماریهای دامی، مشترک بین انسان وحیوان و سرایت به مصرف کنندگان ( جامعه انسانی) گفت: در حال حاضر و همچنین سنوات گذشته همکاری های گسترده ای با دستگاه های مرتبط نظیر سازمان اموال تملیکی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری صورت پذیرفته است.

کنارکوهی با اشاره به اینکه این ارتباط بین بخشی هم چنان در حال انجام است عنوان کرد:مجموع این اقدامات مهم در دستگاه های مرتبط در نهایت باعث تامین گسترده ضریب بهداشتی دام و فرآوردهای خامی دام میگردد که با این امر مهم باعث بالا رفتن ضریب امنیت غذایی در سطح کشور می شود.

در این دیدار  دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خوزستان ضمن تشکر از همکاری اداره کل دامپزشکی استان با این ستاد اظهار داشت:  در زمینه کشف دام، فرآورده و نهاده های خام دامی قاچاق و انجام تسهیل امور مربوط به قاچاق کالا و ارز در حوزه مرتبط شاهد تسهیل در امورات مرتبط هستیم.

بصیری در ارتباط با زیر ساخت های موجود در اداره کل دامپزشکی استان  در خصوص همراهی کردن با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در این اداره کل و استفاده بهینه از امکانات موجود دامپزشکی استان با سرعت عمل بالاتری نسبت به تعیین تکلیف اموال مکشوفه در حوزه دام، فرآورده خام و نهاده های دامی می توان اقدام نمود.

همچنین امینی مدیر کل سازمان اموال تملیکی در استان  ضمن موثر خواندن هماهنگی های بین بخشی در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی در حوزه دامپزشکی گفت: در خواست این سازمان این است که با تسهیل انجام امورات مرتبط با حوزه دامپزشکی نظیر تایید سلامت دام، فرآورده و نهاده خام دامی مکشوفه ارجاعی به سازمان اموال تملیکی، امور مرتبط با این حوزه تسریع می یابد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید