Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

ظرفیت ارزشمند با وجود نیروهای متخصص و کارآمد در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود نیروهای متخصص و کارآمد در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یک ظرفیت ارزشمند است

ظرفیت ارزشمند با وجود نیروهای متخصص و کارآمد در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، لطف الله سیاهکلی مرادی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که با هدف تکریم از اقدامات و خدمات رضا افلاطونی رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شده بود افزود : وجود نیروهای متخصص و با تجربه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یک ظرفیت ارزشمند انسانی در استان شناخته می‌شود.

 نمایندگان استان و مردم از عملکرد آقای افلاطونی در زمان ریاست سابق سازمان جهاد کشاورزی رضایت داشتند که نشان از یک انتخاب درست و صحیح بود.

مدیر خوب کسی است که مقبولیت داشته باشد، این مقبولیت از نفوذ کلام مدیر محقق می‌شود که لازمه آن داشتن تخصص و عقل است؛ ما در یک برهه‌ای خیلی کم از انسان‌های متخصص در مناصب استفاده کردیم و اکنون پس از ۴۰ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد نباید در تصدی و مناصب جدید اشتباه کنیم.

جای خوشحالی است که انتصاب جدید در سازمان جهاد کشاورزی برای نیرویی رقم خورده که یکی از کارکنان قدیمی و متخصص و با تجربه  در سازمان جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

یکی از موضوعاتی که باید در اجرای کاداستر رعایت شود، اعلام زمان قبلی و تقویم مشخص برای مناطق مختلف استان است؛ یعنی برنامه حضور کارشناسان کاداستر در جغرافیای استان قزوین زمان بندی شود.

اعتقاد دارم در حوزه آبیاری هوشمند باید به شکل آی او تی موضوعات را دنبال کنیم و برای توسعه واگذاری لوله با کارخانجات تولیدی قرارداد منعقد شود تا بتوانیم به این روند سرعت ببخشیم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید