Iranian Agriculture News Agency

روند اجرایی صدور شناسنامه باغبانی در استان سمنان تسریع شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: روند اجرایی صدور شناسنامه باغبانی در استان سمنان تسریع شود.

روند اجرایی صدور شناسنامه باغبانی در استان سمنان تسریع شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان ، لطف الله رضایی در سومین جلسه کارگروه استانی هماهنگی امور اجرایی صدور شناسنامه واحدهای تولیدی زیر بخش باغبانی که در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد با اشاره به پیشرفت مطلوب در یک ماه اخیر  در این زمینه اظهار کرد: مکاتبه با بانکهای عامل برای تاییدیه پروانه صنف ثبت در سامانه سبک، به عنوان مدارک متقاضی برای دریافت تسهیلات انجام شود.

وی گفت: با هدف تسریح روند ثبت بهره برداران باغی شهرستان لازم است تا صنف شهرستان مهدیشهر نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کرده و فعالیت ثبت سامانه را نیز آغاز کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت تبیین و تشریح مزایای طرح شناسنامه باغی به بهره‌برداران تاکید کرد و گفت: مدیریت ترویج استان با کمک مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان و صنف استان این مهم را اجرایی کنند.

رضایی گفت: با هدف تسریع در روند انجام کار اتاق اصناف استان و صنف شهرستان با همکاری مدیریت های شهرستان از تمامی ظرفیت‌های موجود در اختیار برای ثبت و صدور شناسنامه باغی و متعاقب آن پروانه بهره برداری اقدام کنند.

وی بر ضرورت بررسی مسائل و مشکلات طرح صدور شناسنامه باغی در استان سمنان تاکید کرد و گفت: سازمان تعاون روستایی با برگزاری جلساتی با صنف استان و شهرستان ها این مسائل و مشکلات را پایش و بررسی کنند.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: در صورت رسیدن به حد نصاب ثبت آمار و اطلاعات در شهرستان, اتاق اصناف استان با همکاری سازمان و مدیریت های جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها همایش رونمایی از شناسنامه باغی را برگزار کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید