Iranian Agriculture News Agency

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از مرکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از فعالیت های تولیدی و نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی مرکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز بازدیدکرد.

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از مرکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، دکتر بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با همراهی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، مدیر امور سرمایه گذاری، سرپرست روابط عمومی، معاون مدیریت ترویج و مشاور امور بانوان سازمان، ضمن حضور در گلخانه تولید گیاهان زینتی و نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی مرکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز با کار آفرینان این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که بنا به درخواست کمیته کشاورزی مرکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز صورت گرفت، مسائل و مشکلات حوزه تولید و عرضه محصولات کارآفرینان از جمله تسهیلات بانکی، مساعدت در خصوص فراهم شدن امکان حضور در نمایشگاه های فصلی و تخصصی، آموزش و مهارت آموزی در حوزه کشاورزی و ... مطرح و دستور لازم جهت رسیدگی به خواسته های بانوان کارآفرین و تولیدکننده توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز صادر شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات تولیدکنندگان، تأثیر فعالیت های تولیدی آنان بر امنیت غذایی، ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی در جامعه بسیار مهم توصیف و بر اهتمام مدیران در رفع مسائل و مشکلات کارآفرینان، تقویت و حمایت از کسب و کارهای خانگی در حوزه کشاورزی تأکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید