Iranian Agriculture News Agency

توزیع آرد خانوار روستایی هوشمندسازی می شود

مدیر تعاون روستایی استان فارس با تاکید بر اینکه توزیع آرد خانوار روستایی در این استان هوشمندسازی می شود، گفت: ساماندهی توزیع آرد گام نخست خدمات الکترونیکی یکپارچه در این سازمان است.

توزیع آرد خانوار روستایی هوشمندسازی می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید کاظم موسوی با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته فرآیند توزیع آرد خانوار روستایی به صورت هوشمند انجام می شود، تصریح کرد: سامانه توزیع آرد به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی مبادلات بین شبکه ای و فرآیندهای اقتصادی شبکه تعاون روستایی راه اندازی شد.

به گفته وی؛ شبکه تعاون روستایی استان فارس یک ظرفیت منحصر به فرد، در خدمات رسانی به تولید کنندگان بخش کشاورزی است و با ایجاد پلتفرم های IT محور دسترسی روستاییان و کشاورزان را به این خدمات سهل تر، دقیق تر و شفاف تر می نماید.

وی بیان کرد: تاکنون اطلاعات 59 هزار و 314 سرپرست خانوار به تفکیک در 37 شهرستان ، 97 بخش و 1940 روستا وارد سامانه شده است.

موسوی اضافه کرد: 966 عامل توزیع وارد سامانه شده است و این روند تا ورود اطلاعات تمامی سرپرستان خانوار روستایی و عاملین توزیع آرد خانه پز روستایی ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی استان فارس اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده به زودی روستائیان عزیز استان می توانند با مراجعه به سایت tavoonservice.ir  نسبت به ثبت نام و خرید آرد اقدام نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید