Iranian Agriculture News Agency

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در حوزه اطلاع رسانی «طرح احیا و تعادل بخشی» برتر شد

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان رتبه سوم کشوری در پروژه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ‌ سازی طرح احیا و تعادل بخشی را کسب کرد .

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در حوزه اطلاع رسانی «طرح احیا و تعادل بخشی» برتر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمد حسین رنجبران مدیر کل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اهدا لوحی از زحمات روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح قدردانی آمده است که عرصه پویا و فعال صنعت آب کشور، خلاقیت توانمندی و رشد خود را وامدار تخصص و تلاش متعهدانه و اثرگذاری کسانی است که در راه خدمت به این مرز و بوم می‌کوشند، از منابع محدود آب ایران زمین به بهترین نحو ممکن صیانت و حفاظت به عمل آورند و آینده‌ای درخشان برای نسل‌های بعد ترسیم کنند. بدیهی است حفاظت از منابع آب بدون ارتقای آگاهی‌های عمومی و مشارکت‌های ذی‌نفعان میسر نخواهد شد.

در این لوح قدردانی همچنین آمده است که دستیابی به این هدف نیازمند تعامل گسترده با مصرف‌کنندگان منابع آب و افزایش دانش و و رشد مسئولیت اجتماعی در خصوص موضوع آب است،امری که باید برای خدمتگزاران صنعت آب کشور در اولویت باشد .

در بخش پایانی این لوح قدردانی ذکر شده است که نظر به اینکه بر اساس گزارش نهایی مشاوره ملی طرح احیاء و تعادل بخشی (شرکت مهندسین مشاور دزآب در سال ۱۴۰۰ ) شرکت آب منطقه‌ای سمنان در پروژه اطلاع‌رسانی ، آموزش و فرهنگ‌سازی حائز رتبه سوم در میان شرکت ‌های آب منطقه‌ای کل کشور شده است، به پاس تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در این عرصه این لوح تقدیر به شما اهدا می‌شود، موفقیت روز افزون شما را در دست‌یابی به اهداف والای صنعت آب کشور از خداوند منان خواستار و امیدوارم در مسیر خدمت به مردم و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) همواره موفق و پیروز باشید .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید