Iranian Agriculture News Agency

کارگاه آموزشی آشنایی و کاربرد سامانه سابک در سمنان برگزار شد

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و کاربرد سامانه سابک در سمنان خبر داد.

کارگاه آموزشی آشنایی و کاربرد سامانه سابک در سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، فاطمه سعیدی اظهار کرد: نشست توجیهی و کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی و کاربرد سامانه سابک ویژه رابطین امور آموزش بهره‌بردار استان و شهرستان‌ها با حضور ۱۰ نفر برگزار شد.

وی گفت: این کارگاه با هدف ثبت و بارگذاری اطلاعات و نیازسنجی‌های آموزشی بهره‌برداران در سامانه و تسریع در تأمین اهداف اداری آموزش بهره‌برداران در محله مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطر نشان کرد: انواع روش نیازسنجی تشکیل کلاس تشکیل پرونده آموزشی فراگیران ردیابی و پیگیری اثربخشی دوره‌های آموزشی برخی از عناوین تدریس شده در این کارگاه آموزشی بود.

سعیدی گفت: صدور گواهینامه ویرایش مشخصات فراگیران و گزارش‌گیری از دیگر سرفصل‌های این کارگاه آموزشی آشنایی و کاربرد سامانه سابک بود.

وی با بیان اینکه «پاشا زانوسی» رئیس گروه راهبری سامانه از موسسه و آموزش ترویج کشاورزی مدرس این کارگاه آموزشی بود افزود: در این کارگاه آموزشی مباحث مورد نظر به‌صورت تئوری و عملی به فراگیران ارائه شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: شرکت‌کنندگان این دوره پس از گذراندن مرحله آزمون موفق به اخذ گواهینامه آموزشی کارکنان شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید