Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

تحقق ۹۲درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی نه ماه گذشته ۹۲.۵ درصد تعهد اشتغال در بخش کشاورزی این استان محقق شده است.

تحقق ۹۲درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمید رضا تبسمی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین در سال جاری به تعداد ۵ هزار نفر است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۶۲۳ نفر اشتغال در زیر بخشهای مختلف کشاورزی در استان ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: این میزان اشتغال محقق شده در زیر بخشهای کشاورزی شامل دام، طیور، زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک، حفظ نباتات، زنبورداری، مشاغل خانگی و سایر خدمات است.

تبسمی افزود: از این تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد اشتغال ، شهرستان تاکستان با ثبت اطلاعات یکهزارو ۲۵۰ نفر بیشترین میزان اشتغال و تعهد ۱۰۰ درصدی و پس از آن شهرستان های بوئین زهرا با تعداد یکهزارو ۸۰ نفر و قزوین با تعداد یک هزار و ۳۳ نفر در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته است.

وی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مهمترین مولفه های توسعه بخش کشاورزی دانست و افزود: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی شهرستانهای قزوین ، تاکستان و بویین زهرا هر کدام یکهزار و۲۵۰ ، آبیک ۶۰۰ ، البرز ۴۰۰ و آوج ۲۵۰ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید