Iranian Agriculture News Agency

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از سازمان جهاد کشاورزی البرز

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در سفر یکروزه به استان البرز در جمع کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان حضور یافت و در جریان مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفت.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از سازمان جهاد کشاورزی البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، هوشنگ محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و هیأت همراه در بازدیدی سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن دیدار با رئیس سازمان و جمعی از کارکنان در جریان مسائل و مشکلات حوزه ساختار اداری و پیشرفت فیزیکی پروژه در دست احداث ساختمان اداری سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن ارائه گزارشی از پیگیری و نظارت بر اجرای عملیات پروژه احداث ساختمان اداری سازمان، خواستار مساعدت برای بهبود معیشت کارکنان، تکمیل و اتمام طرح ساختمان اداری با توجه به کمبود فضای اداری سازمان شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای تحقق اهداف وزارت و اجرای مأموریت های سازمانی، از برنامه وزارت جهاد کشاورزی در خصوص پیگیری افزایش فوق العاده ویژه و همچنین اصلاح و بازنگری در ساختار سازمان ها، خبر داد و دستور رسیدگی به مسائل و مشکلات و ارائه راهکار های پیشنهادی سازمان پیرامون بهبود وضعیت موجود صادر کرد.

در این دیدار سید یوسف مقدسی مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، ساختار و تشکیلات سازمانی، نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع و وضعیت فضای اداری موجود ارائه کرد.

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان، ضعف ساختاری و فقدان پست های سازمانی در راستای ارتقاء شغلی را از مهم ترین موانع انگیزشی کارکنان دانست و خواستار تقویت ساختار سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای ترسیم مسیر ارتقاء شغلی همکاران شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید