Iranian Agriculture News Agency

جهاد کشاورزی خوزستان، حامی تولیدکنندگان مرغ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برنامه‌های حمایت از مرغداران در زمینه جوجه ریزی و تولید مرغ را تشریح کرد.

جهاد کشاورزی خوزستان، حامی تولیدکنندگان مرغ

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، عبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان  در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: باتوجه تاکید‌های ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان به حمایت از تولیدکنندگان طیور، کمیته‌ای به منظور پیگیری مسائل تولیدکنندگان تشکیل و بسیاری از مشکلات آن‌ها رفع شد.

وی به پیگیری جهت در نظر گرفتن خط ویژه تسهیلات بانکی برای مرغداران خوزستان در سامانه سیتا اشاره کرد و افزود: همه فعالان این حوزه که در سامانه ثبت نام اولیه انجام داده اند و تایید شده است، می‌توانند به شعب بانک کشاورزی مراجعه کرده و تسهیلاتی برای کمک به هزینه‌های جاری، خرید غذای طیور و... دریافت کنند.

نیرومند می‌گوید: در زمینه نهاده‌های دامی نیز کمبود و مشکلی وجود ندارد و همه مرغداران که اقدام به جوجه ریزی می‌کنند و در سامانه ثبت می‌شود، متناسب با تعداد جوجه ریزی، نهاده نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خرید مرغ مازاد تولید را از دیگر برنامه‌های حمایتی برشمرد و ادامه داد: شرکت پشتیبانی متولی خرید گوشت مرغ است و کار‌های زیادی در این رابطه انجام شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین باهدف حمایت از جوجه ملی آرین که در کشور تولید می‌شود، همه تشکل ها، مرغداران یا کشتارگاه‌ها می‌توانند به شرکت پشتیبانی مراجعه کرده و مرغ مازاد بر تولید را تحویل دهند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید